Vijesti

30. Alkarski padobranski kup

Sve je spremno za provedbu 30. Alkarskog padobranskog kupa koji će se sutra i prekosutra (subota i nedjelja) održati na aerodromu Sinj. Domaćin i oranizator ovog najstarijeg padobranskog natjecanja u ovom dijelu Europe je kao i svih ranijih godina, Aeroklub Sinj. Danas je odskakana „Padobranska Bara“ kao uvertira u glavni dio kupa a najbolji rezultat postigao je Mario Grčić koji je sa sva tri skoka „u sridu“ imao 9 punata i 8 centimetara odstupanja od apsolutne nule što mu je bilo dovoljno da „odnese Baru“ ispred Zlatka Ugrina za 4 centimetra, Jurice jagnjića za 6 centimetara te ostalih natjecatelja.

„Ove godine imat ćemo manji broj ekipa zbog epidemiološke situacije koja je uzrokovala da znatan broj natjecatelja ne dolazi na Alkarski padobranski kup. Kako sada stvari stoje biti će 5 ekipa a zadnjih par godina imali smo ih od 10 do 13. Ne dolaze ekipe iz Austrije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Poljske koje bi inače bile tu kao i ranijih godina pa će ove godine uz domaćina nastupati ekipe iz nekoliko hrvatskih aeroklubova“ – izvjestio je direktor natjecanja Matko Vuković.

„Natjecanje će se održati iz dva aviona C-182 a ne iz helikoptera MI 8 HRZ kao dosadašnjih nekoliko kupova. Sa ta dva aviona uspjet ćemo provesti natjecanje na način da se izbjegne skakanje po najvrućem dijelu dana. Inače, zadnjih dana zaprimili smo mnogo upita građana vezano za rano jutarnje letenje pa bi ovim putem kazao slijedeće. Aeroklub Sinj je operator aerodroma na kojem letenje provodi još nekoliko aeroklubova te HRZ i HV sa svojim besposadnim letjelicama. Aerodrom Sinj se sukladno važećim zakonskim propisima koristi u VFR uvjetima, odnosno može se koristit pola sata prije izlaska sunca do pola sata prije zalaska po UTC. Zadnji 10 ak dana intenzivno letenje provodi aeroklub Split koji vrši osnovnu jedriličarsku obuku mladih jedriličara. Zbog sigurnosti i drugih za letenje važnih čimbenika, najoptimalnije atmosferske prilike za to su baš ove jutarnje i to je razlog zašto se leti rano ujutro. Oni su za dva dana gotovi sa obukom ali želim naglasiti da nisu kršili ni jedan propis koji regulira letenje na aerodromu Sinj što ne mjenja problem koji iskazuju građani. Mišljenja sam da bi eventualna inicijativa u smislu ograničenja satnice uporabe aerodroma trebala ići po nekakvoj proceduri iniciranoj od lokalne vlasti te bi kao takva imala težinu koja bi poslužila operatoru aerodroma da sa ostalim korisnicima eventualno dogovori takva ograničenja“ – kazao je Zvonko Kovačević, predsjednik Aerokluba Sinj.

Povezani članci

2 Komentara

  1. Ljudi oko aerodroma imaju buđenje u 5:30 zbog aviona svaki dan. Kad aerodrom stave na vušu razinu, svi ćemo se morat iselit dok će nekolicina imat brzo bogaćenje. Nigdi u svitu se ne razvija aerodrom uz/u naseljenim dijelu, samo u glupom sinju.

    7
    9
  2. Ukinite sve, pa će te u miru umirat od gladi.
    Nema letit nikome dok se i posljednji liječnika iz Glavica ne probudi.
    A ko se obogatio na sportskom letenju je za nobelovu nagradu. Tamo se samo pare troše.

    2
    1
Back to top button