Sinjski aerodrom -oplovljavanje letjelica za 2021.g.
Jučer je na aerodromu Sinj počelo oplovljavanje 20 -ak letjelica, a trajat će do kraja tjedna. Inspektori Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo provest će preglede zrakoplova i njihove dokumentacije da bi im izdali svjedodžbe o plovidbenosti za ovu sezonu. Radi se o redovnoj proceduri svojevrsnog tehničkog pregleda u cilju sigurne i zakonite uporabe zrakoplova na rok od godinu dana. Ista ova procedura provodila se i prošle godine na sinjskom aerodromu kao zrakoplovnom centru južnog dijela Hrvatske, a pregledat će se letjelice aeroklubova Sinj, Split, Vitar i Glavice kao i sedam letjelica u vlasništvu fizičkih osoba. Domaćin ovog tehničkog programa je Aeroklub Sinj koji kao operator aerodroma Sinj prakticira odličnu suradnju sa resornom državnom Agencijom i ostalim korisnicima aerodroma.
Piket lipo pokošen, kome ide trava i kako, doli vidimo da Ivkovići kupe. Travana sa hipodroma prodata je ergeli a šta je sa ovom?
Prsten oko Piketa mora ostati!!
Hvala g. Kovačeviću što je traktorom pokosio šetačku stazu oko Piketa !
Zrakoplovno-tehničko društvo Sinj oplovljava ukupno 4 zrakoplova: motornu jedrilicu Vivat L13 reg. 9A-DSI, trenažnu jedrilicu PIrat SZD30 reg. 9A-GTT, natjecateljsku jedrilicu PIK20 reg. 9A-GTV i raritetnu jedrilicu Morelli m-100S reg 9A-GKG. Ne znamo iz kojeg razloga Zrakoplovno-tehničko društvo Sinj nije spomenuto u ovom članku?!?
Zna se, to su 4 privatne letjelice a ne od ZTD koji nema nijednu svoju. Vivata su “otkupili” za bagatelu 2013. od AK Sinj Panza , Jagnjić, Jukić i ekipa kad su bili predsjednik kluba, upravnik aerodroma i predsjednik nadzornog odbora potpisavši kupoprodajni ugovor sami sa sobom, bez odluke tadašnjeg izvršnog odbora kluba. Osnovali su 2018. ZTD Sinj da bi skupa sa Kikom preuzeli aerodrom.
Upućeni, ti si sigurno jedan od “anonimnih letača” koji je svojevremeno podnio kaznenu prijavu protiv navedenih.
Napiši i kako je to sve skupa završilo!
Zašto su sporne privatne letjelice? Zar smo u socijalizmu kad je bilo podobno samo društveno vasništvo?
Zar smo se mi branizelji norili zato da opet sve bude “naše” ili smo se bori za našu slobodu i da možemo imati i ptivatnu letjelicu?
Valjda aerodromu koristi da na njemu bude što više aktivnosti, a ne da zjapi prazan.
Ili smo ipak u socijalizmu s podobnim vlasnicima i podobnim letačima.
Napomena komentatoru da je javno prozivanje i optuživanje ljudi poimence na internetu krivično djelo klevete.
Ako slučajno pomisli taj komentator da je anoniman, mrvu se vara.
Naime, na zahtjev suda pružatelj usluge je dužan dati pristup logovima, te, da pojednostavim vrlo brzo doći do identiteta anonimnog komentatora.
Ztd, a šta nisu te 4 letjelice privatne, u cemu je problem ako Ztd nema svoje i sta ste tili sa tim Ztd-om? Imate li letacke skole ili sta vam je svrha kad u Sinju ima AK Sinj 75 godina?
Ztd, napisi ti di je dokumentacija AK Sinj koju ste ukrali kad ste na skupstnii izgubili vlast. Pokazi zakonitu odluku kluba di se prodaje Vivat vama iz tadasnje klupske uprave.
Trne,
upućujem vas na registar zrakoplova koji vodi Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo!
u njemu je vidljivo tko su vlasnici, operatori i korisnici zrakoplova.
ZTD, zašto ste kontra javnosti, kontra AK Sinj, kontra sportaša i rekreativaca išli onako ograđivat Piket? Ko vas je ovlastio?
Istočni dio mora imati prolaz!
Zašto smeta ZDT? Zar želimo monopol, bez konkurencije?
A klevete po mreži su utužive.
Branitelj je rekao da nwma anonimnosti na internetu. Zaista je nema.
Ali nekog nije briga. Ne znanje nije zaštita.
Toma, zar AK Sinj nije opwrator aerodroma a grad Sinj vlasnik?
Kakve sad veze ima ZTD s ogradom?
Valjda vladnik i operator odgovaraju za aktivnosti na tom aerodromu.
Ili su oni toliko nesposobni da svatko, pa i taj ZTD rade što hoće?