Vijesti

„Najljepša priča iz prirode“ poziva na potpunu relaksaciju putem zvuka tišine – Cetina

Tišina koja nije tiha, nego ispunjena šuštanjem lišća, šaptom vjetra i prigušenim pjevom ptica – melodijama koje svakodnevna žurba potiskuje, ali koje u prirodi odzvanjaju jače od riječi. To je priča koju donosi kampanja „Najljepša priča iz prirode“, a poziva na povratak onome iskonskom u nama: zaboravljenoj, ali neizbrisivoj vezi s prirodom. ASMR zvukovi, koji prožimaju slušatelja mirom i pročišćuju um, ovoga puta stižu iz netaknute divljine Dinare. To nisu samo zvukovi prirode, već njezin tihi poziv da joj se ponovno približimo.

„Užurbana svakodnevica često zanemaruje važnost brige o sebi, fizički i mentalno. Izlazak iz rutine, čak i kada podrazumijeva osnovnu aktivnost poput boravka u prirodi, može djelovati kao luksuz. No upravo je to jedan od najučinkovitijih načina vraćanja ravnoteže. Novom kampanjom stoga želimo podsjetiti koliko nam priroda doista daje, i koliko je važno ponovno je osjetiti – ne kroz poruke, nego kroz iskustvo. Stoga osluhnite i dopustite da vas njezina skladba barem na trenutak odvede na neko ljepše mjesto”, poručuje Ivor Gavrilović, voditelj marketinga Cetine.

Inspiracija za očaravajuće note koje transportiraju u svijet mira proizašla je iz Parka prirode Dinara, čijih je čak 87 % površine pod posebnom zaštitom. Upravo u njegovom srcu, u mjestu Civljane, puni se prirodna mineralna voda Cetina. Bistra, hladna i čista – u svakoj kapi nosi podsjetnik na duboku povezanost s nečim većim od nas samih.

Upravo zato, u spotu kampanje „Najljepša priča iz prirode“, Cetina ne komunicira riječima, već doživljajem – zvukom koji ne zahtijeva objašnjenje, a prožima čitavo tijelo. U središtu je pejzaž kao osjećaj koji budi pucketanje grančica pod nogama, drhtaj lišća i cvrkut ptica. Kroz zvučnu simfoniju, Dinara poziva da zastanemo, udahnemo dublje i ponovno se uskladimo s ritmom prirode. Jednako kao što svaki gutljaj Cetine vraća na mjesto gdje nestaju brige, tako i prirodne melodije preusmjeravaju pažnju s buke izvana na mir iznutra.

Kampanja „Najljepša priča iz prirode“ čitavo će ljeto educirati o važnosti balansa s prirodom za fizičko i psihičko zdravlje. Novosti i aktivacije moguće je pratiti putem Instagram i Facebook profila te službene web stranice.

Tvrtka Naturalis d.o.o. osnovana je 2002. godine. Sjedište joj je u Civljanima u Šibensko-kninskoj županiji, gdje se u samom srcu netaknute prirode puni prirodna mineralna voda Cetina. Tvrtka djeluje većinski na hrvatskom tržištu te je u stopostotnom privatnom hrvatskom vlasništvu.

Povezani članci

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Back to top button
Sinjska rera | web portal Sinja i Cetinskog kraja
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.