Vijesti

“Mještani Glavica” traže dodatnu korekciju u ograđivanju Piketa – zabrinjavajuć je prolazak prema polju!

“Mještani Glavica” su poslali priopćenje u vezi ograđivanja piketa. Priopćenje prenosimo u cijelosti.

Pozdrav svima!

Nastavno na naše priopćenje(“Mještani Glavica” poslali priopćenje u vezi ograđivanja piketa – ne tražimo da nam se nešto da, već da nam ne uzimate ono što  koristimo skoro stoljeće! ) od prije mjesec dana odlučili smo se opet obratiti javnosti i nadležnima.

Dakle, tema je ograđivanje Piketa odnosno put/prolaz mještana Glavica prema polju (od betonskog mosta na sjeveru do jugoistočnog kuta, naravno rubom Piketa). U međuvremenu nadležni su izvršili određenu korekciju trase ograde sjevernim rubom Piketa te se tuda može proći. Ono što nas još uvijek brine je istočni rub Piketa dug 150-200m. Sudeći po crvenim označnim kolcima na tom istočnom rubu, tu prolaska neće biti.

Apeliramo/tražimo/molimo nadležne da se izvrši korekcija i na tih 150-200m jer bez toga nema našeg prolaska prema polju a i ostavljena trasa sjevernim djelom onda ne vodi nikud. 70-80% stupova je postavljeno i svakim danom možemo očekivati da će se postaviti stupovi i na tom istočnom dijelu po oznakama koje tamo stoje, a to znači prekid puta. Vjerujemo u pozitivan ishod. Unaprijed  hvala Sinjskoj Reri za objavu.

S poštovanjem,

Mještani Glavica

Prethodno priopćenje:

“Mještani Glavica” poslali priopćenje u vezi ograđivanja piketa – ne tražimo da nam se nešto da, već da nam ne uzimate ono što  koristimo skoro stoljeće!

Povezani članci

19 Komentara

  1. Dok onaj drugi portal izvještava kako je ko osta na balota u Otoku, ovaj izvještava o važnom pitanju za domaće ljude.

    7
    2
  2. Tko zastupa mještane Glavica?
    Ja sam iz Glavica i mene nitko ništa nije pitao

    7
    4
  3. Jel to onaj “put” koji završava u vododvodnom kanalu uz makadamski put? Do tog mista “prolazi” kroz opetativnu površinu i predstavlja opasnost za avion pri slijetanju kao i za putnika prolaznika.

    4
    2
  4. Oko, ne sliću aviončići na sam početak piste, jer da je tako ona bi 500m piste bilo više nego odoboljno a Piket je dug duplo više. Hoćeš li ti reći da ni čovik nebi smio traktorom doći na njivu pored piketa? Npr. 8-9m na 1100m dužine je ništa, a ljudima znači puno.

  5. Renovirani i prošireni aerodrom Livno ima čak dvije piste, jednu uz drugu, obe na plohi 850m x 140m. Jedna od ti pista je asfaltirana i služi za međunarodni promet. Kako je okolo pustopoljina, livanjske piste su mogle biti i dulje i na širem prostoru ali očito nema potrebe za većim dimenzijama. Piket ima dimenziju od oko 1030m x (180-380)m. Znači ima mista na Piketu, nema potrebe za zbijanjem.

    4
    4
  6. Piketska pista je stalno takva a prije 5 godina je i skraćena zbog sigurnosnog dila isprid njenih početaka. Strategija razvoja sadrži produljenje na istok 400 m. Da li rušit Strategiju zbog “puta” koji vodi u odvodni kanal? Ili otkupit od ljudi zemlju na trasi produljenja?

    4
    6
  7. Svaki dan šetam po piketu i vidim da ljudi iz aerokluba sudjeluju u postavljanju ograde

    9
    3
  8. Oko bi putnički aerodrom u naselju. Oko, ti živiš daleko od Piketa, ne razumiš. Pitaj one oko aerodroma zašto pivce vise ne drže. Svaka strategija za podlogu mora imati studiju utjecaja na okoliš, inače se radi o nasilju nad okolišem i ljudima.

  9. Znaci srednje veliki avioni sliću na pistu od 850 m u Livnu, u Sinju je malo 1100m.

  10. Hebali smo ježa s tim misterioznim planovima s Piketom, očito je da je pista već sad duža od sličnih pista za sportske avione.

  11. Već se priča kako će stupi i žica završit u nečijem vinogradu

    9
    3
  12. Komentiram činjenice, grad ima usvojenu Strategiju razvoja aerodroma, po njoj pista ide još vise na istok. “Put” iz ove priče siče istu i ne vodi nigdi već u kanal. Koje je moguće rješenje? Klub i grad zadnjih godina loše stoje, da ih se dovede na Hit radio mozda?

    3
    3
  13. Oko, tko su ti koje zoveš GRAD ? SDP, SDP, BULJ, aero klub nisu…., tko su ti, taj ili ta koji kroje sudbinu Piketa bez javnosti? Putnički aerodorom bi iselio pola sinja, ok, nekoga iz prerspektive Zelova nije briga.

  14. xxI, Grad je lokalna institucija, u ovom slučaju zakonski neupitan vlasnik građevina i zemljišta na kojemu je aerodrom. Strategiju razvoja usvojilo je gradsko vijeće (valjda tako to ide) a njega čine ljudi za koje smo glasali na izborima, dakle i SDP i Bulj sa svojima i svi ostali, valjda MO Glavice ima način i može doći do uvida u taj dokument a tko kaže da nije bio upoznat od početka ako je sve to katastarski u Glavicama. Moguće da ta Strategija još nema pravnu snagu izvršnosti, sve se može provjeriti ali triba otić, pitat, tražit.

    4
    4
  15. Slaven, lažeš to o ljudima iz aerokluba da bi usmjerio narod protiv njih, klub samo omogući radnicima pristup u objekt di drže stupe, žicu, cimenat i dr. a grad je vlasnik tih objekata. Šetaš svaki dan kažeš, to znači da neovlašteno ulaziš na kompleks unatoč vidljivim tablama. Pošalji par slika di klubaši postavljaju ogradu.

    3
    4
Moglo bi vas zanimati
Close
Back to top button