Vijesti

I jutros prometni kolaps u Sinju – građani ogorčeni i nude rješenja

Nakon jučerašnje kolumne  “Glasa Pijace” – Prometni kolaps u Sinju, snose li odgovornost gradonačelnica Kristina Križanac i Miro Bulj, javili su nam se mnogi naši sugrađani svatko sa svojim problemima pri prometovanju ovim dijelom grada i svojim viđenjem rješenja ovog uistinu prometnog kolapsa koji se događa u gradu Sinju.

Dvoje od njih su nam poslali i fotografije jutrošnje gužve na dijelu državne ceste D1 i to Zagrebačkom, Vukovarskom i Splitskom ulicom.

Tako naši sugrađani nude rješenja nadležnima da se u cijelosti prekine pješački prolazi na kružnom toku i da se pješaci usmjere samo na semafore kod zgrade „općine“. Drugi izjavljuju da se postave „pametni“ semafori za pješake na kružnom toku, zatim da se napravi nadhodnik ili podhodnik na postojećem kružnom toku, dok jedan naš čitatelj nudi rješenje da se sve vrati na staro i da je bilo dobro dok je na kružnom toku bio semafor. Zaobilaznica Sinja bi sve riješila – nudi kao jedini spas Sinja jedan čitatelj. Uistinu šarolika rješenja, osim komentara svih da je ovo stanje neizdrživo, da ovo sinjani nisu zaslužili i da su političari krivi za sve. Količina građana koja je pogođena sa ovim problemom i količina izjavljenog nezadovoljstva nas je uistinu iznenadila.

U jučerašnjoj kolumni, koja je očito dodatno potakla naše građane na ovakve reakcije i ukazala im još jednom na stanje prometa u Sinju „prozvani“ su i lista dr. Jadrijevića, gradonačelnica Kristina Križanac i saborski zastupnik MOST-a Miro Bulj.

Ovo očito može „riješiti“ samo politika jer je struka, sada je vidljivo u praksi, zakazala – mišljenje je koje prevladava.

Uistinu, koliko mogu i koliko žele sinjski političari pomoći da se iznađe uspješno i trajno rješenje prometnog kolapsa u Sinju?

Jedno je očito, rješenje je u Zagrebu. Tko može do „Zagreba“ pitanje je na koje većina ne zna odgovor.

Jedno je sigurno, sinjani i svi koji prolaze kroz Sinj će se načekati rješenja ovog problema.

Za kraj ćemo navesti priču jednog čitatelja da je direktno financijski pogođen ovakvim stanjem prometa. Radi kod lokalnog prijevoznika i plaćen je po „turama“ a ne po satnici. Njegovo čekanje prolaska kroz Sinj prema Splitu zna trajati i do 40 minuta za 2-3 kilometra ceste. Kada se to dogodi, dnevnica mu se smanji za 25%, a na razini mjeseca to zna iznositi dobar dio plaće.

Foto galerija:

Povezani članci

Back to top button